ON SOM FELIÇOS

dijous, 7 de juliol del 2016

7 JULIOL. UN DIA AMB CONTRATEMPS A BERLIN

Avui les coses no han sortit gens bé.

Agafem un ou per esmorzar pensant que era ou passat per aigua i és ou dur.

Anem a fer el tour amb vaixell que ja havíem reservat i pagat i cap dels vaixells a que ens dirigim accepten el vale que ens han donat.
Hem de reclamar a qui ens el va vendre. Qui ens l'ha venut diu que anem a les oficines centrals. Així és que pugem a corre cuita des d'Alexandreplatz fins a la porta de Brandebourg. El meu humor és considerablement dolent.
L'empresa ens abona els diners i ens convida a l'excursió de postdam del diumenge que havíem reservat. tot són disculpes i bines paraules. Acceptem però suggerim com a proposta de millora un servei de venta més responsable.

Decidim inspeccionar la zona de MITE: galeries Lafayette (impresionant decoració i zona gourmet), Botiga de xocolata i dinem a un restaurant típic de la ciutat i fem un passeig fins al parlament per poder fer la visita guiada.

En ser a l'hora i mostrar els permisos em diuen que és per demà i no per avui. Més xafada que un plàtan anem a fer el creuer pel riu i demà de nou sortirà el sol ( que vol dir demà més i millor)

Si voleu veure les fotos